Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Outside.si so oblikovane v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) ter evropskega kodeksa spletnih pravic.

S temi pogoji poslovanja se ureja razmerje med Jerica Brišar s.p., Grahovo ob Bači 23, 5242 Grahovo ob Bači, ID za DDV: SI89112547 (upravitelj spletne trgovine Outside.si, v nadaljevanju omenjen tudi kot prodajalec ali ponudnik) in kupcem (v nadaljevanju tudi uporabnik ali gost).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Outside.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov,
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine
  • s plačilno oziroma kreditno kartico prek sistema Stripe

Kupec prejme račun v elektronski ali fizični obliki.  Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub želji, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje naročeni izdelek (kupec prejme elektronsko sporočilo o tem, da je blago v dostavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Potrditev nakupa

Pri spletnem nakupu kupec takoj prejme potrditev o opravljeni transakciji. Potrditev je lahko v obliki e-sporočila ali sporočila na osebnem računu kupca na spletni strani prodajalca. E-sporočilo navadno prispe v roku petih minut, lahko pa traja tudi dlje.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Potrudili se bomo, da vsa naročila odpremimo še isti dan, lahko pa traja tudi kakšen dan več. Pošiljka je načeloma pri vas že naslednji delovni dan od dneva odpošiljanja. Izdelek je predan v dostavo, ko je nakazilo vidno v našem plačilnem sistemu.

Dostava je omejena na področje države Slovenije. V nobenem primeru ne odgovarjamo za prekoračitev roka dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki je naveden ob naročilu. V primeru, da ob času dostave na naslovu ni nikogar, bo dostavljalec pustil sporočilo, da paketa ni bilo mogoče dostaviti in navedel pogoje po katerih se lahko paket ponovno prevzame ali dostavi brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide ali izdelka ni mogoče pravočasno dobaviti, vas bomo o tem nemudoma obvestili in predstavili ostalo ponudbo oziroma sporočili dobavni rok za naročene izdelke.

Strošek dostave za naročila je enoten, ne glede na težo ali velikost in znaša 5,00 EUR z DDV.

Če ste naročili več izdelkov, obstaja možnost, da jih boste prejeli v ločenih paketih.

Dostava se vrši predvidoma od 8h do 16h, kar pomeni da je priporočljivo navesti naslov za dostavo, kjer bo prevzem ob teh urah dejansko mogoč – paket lahko pošljemo tudi na delovno mesto.

Izdelke, kupljene v spletni trgovini Outside.si, lahko brezplačno prevzamete tudi osebno v naših prostorih v Tolminu. V postopku naročanja preprosto označite “Osebni prevzem”.

Dobava blaga

Izdelki, ki niso na zalogi imajo daljši dobavni rok. Ta je naveden ob opisu izdelka. V primeru prekoračitve dobavnega roka ali nedobavljivosti izdelka prodajalec odstopi od pogodbe in povrne kupcu kupnino v celoti.

Pravica od odstopa nakupa - vračilo blaga

V 14 dneh od prevzema blaga lahko kupec sporoči, da odstopa od pogodbe iz katerega koli razloga. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga. Pri tem velja, da če rok poteče na nedeloven dan, se ta podaljša do naslednjega delovnega dne.

Pred pošiljanjem blaga je potrebno poslati sporočilo o odstopu od pogodbe z e-pošto in pri tem navesti podatke kupca in podatke o vrnjenem blagu.

Vrnitev naročenega blaga v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.

Blago je prodajalcu potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) in priložiti račun. Prejeto blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini.
Blaga, za katerega se je kupec odločil, da ga vrne, se ne sme uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga, ne pa za njegovo uporabo (pojasnilo tržnega inšpektorata). Napihljivih izdelkov se ne sme napihniti, saj jih nato ni več mogoče povrniti v originalno stanje in niso primerni za prodajo kot novi.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, vendar pa se rok lahko podaljša, če v tem času prodajalec ni prejel vrnjenega blaga ali dokaza, da ga je kupec poslal nazaj. Edini strošek, ki kupca bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Garancija

Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Naslov pooblaščenega servisa za vaš izdelek prejmete z izdelkom. 

Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Če garancijski list ni potrjen, ga skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….),
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja,
  • pri spremembah na aparatu,pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb,
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.


    Če boste garancijo uveljavljali prek našega podjetja, nam prosimo pošljite elektronsko pošto, ki naj vsebuje sledeče podatke:

  • podrobno sliko mesta okvare (v primeru očitnih lukenj, prask, itd.)
  • sliko celotnega izdelka
  • kopijo računa
  • podroben opis, kako je prišlo do okvare
  • naslov in kontaktne podatke

Stvarna napaka

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

    Izdelek nam dostavite v pregled.

    Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

    V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni pisno obvestimo, da je napaka sporna.

    Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Piškotki

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran ob vašem obisku pošlje in shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopate do interneta z namenom prepoznavanja naprav.

S klikom na povezavo »Sprejmi«, ob prvem obisku na strani, se strinjate z uporabo piškotkov  za prikaz personaliziranih oglasov , ki jih uporabljamo za to, da vam prikažemo primerno oglasno vsebino. V kolikor ne kliknete na povezavo »Sprejmi« in nadaljujete z ogledom spletnega mesta, bomo nastavili piškotke nujne za delovanje strani in analitiko, piškotki za personalizirane oglase pa se ne bodo naložili.

Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z nakupom (oddajo naročila), se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku. Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova, ki je naveden na spletnih straneh Outside.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Zadnjič posodobljeno 1.3.2021.